Investice do marketingu se musí vrátit
Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou reklamu nebo dělat marketing zdarma, který stojí spoustu času?
Poradíme vám, jak nejlépe investovat váš čas a peníze, ideálně tak, že se vám tato investice vrátí.
S placenou reklamou znáte cenu za zákazníka
Placené reklamní kampaně PPC (např. AdWords) budou mít pro vás smysl, když cena za získaného návštěvníka, případně zákazníka, bude přiměřená zisku, který z něj generujete. Totéž platí o placené reklamě na Facebooku. V obou případech můžeme stopovat uživatele od kliknutí na reklamu až po nákup zboží, registraci uživatele nebo přihlášení k odběru novinek.
Sociální sítě jsou módní, ale lidé se na nich spíše baví
Sociální sítě mohou být také vhodným nástrojem pro propagaci vašich výrobků a služeb. Ať už jde o Facebook nebo Instagram či Tiktok, kde lze s největším úspěchem propagovat zajímavý vizuální obsah. Cílem je vždy přivádět návštěvníky na web (do vaší aplikace apod.) a zde je motivovat k akci.
Tradiční email přináší opakované prodeje
Pokud máte databázi svých uživatelů, oslovte je emailovým zpravodajem. Míra konverze, kdy oslovený uživatel nakoupí nebo provede požadovanou akci, bývá u emailových kampaní nadstandardní. Email je často opomíjený, ale velice efektivní komunikační a prodejní nástroj.
Poradíme vám, jaké nástroje marketingu zvolit
Jakou cestou se vydat? Na začátku byste měli vědět, jaký je zisk, který dokážete při vašem podnikání vygenerovat z 1 zákazníka. Výhodnost každého marketingového nástroje dokážeme přesně změřit, takže budete znát cenu za získání zákazníka. Z toho nám vyjde, jak nejlépe investovat vaše finance.